pátek 4. ledna 2013

Někde se stala chyba...

Tak zima nám skončila ještě dřív než začala, sníh do posledního kousíčku roztál a někdy se mi skoro až zdá, že je venku jaro. No prostě počasí naruby. To ovšem nebrání ve zdokonalování jízdy!
Ovšem k mému překvapení jsem zjistil, že na první pohled bytelné madlo na přední straně sedla není zase až tak pevné. A nebo na tom prostě neumím padat... Při samotné jízdě to sice nevadí, ale při skákání už ano. V nejbližší době objednám nové. Lepení se ukázalo jako neúčinné.
Po Vánocích jsem začal s vytrvalostním tréninkem. Otestoval jsem cykloprádlo s vystýlkou. Je to znát, ale zas takový zázrak to není. Po cca. dovuhodinovém ježdění se stejně dostaví onen nepříjemný tlak v rozkroku. Tento problém by mohlo vyřešit speciální sedlo, zvané "Air Saddle", od QU-AX.
Díky, nebo spíš kvůli stejnému systému uchycení jako na kole, je třeba k sedlu i speciální sedlovka. V českých e-shopech bohužel ani jedno není k sehnání. Asi mě čeká a nemine objednávka ze zahraničí.

Papírová verze trasy je již hotová. Elektronická z jedné čtvrtiny.
Brzda zatím není. Ve zdejších podmínkách není potřeba. O koupi budu uvažovat až před výjezdem.



Žádné komentáře:

Okomentovat