pondělí 18. března 2013

Aktualizace blogu

Konečně jsem se dokopal k hlubším grafickým i technickým úpravám stránek. Níže je uveden stručný přehled, aby si někdo nemyslel, že jsem to sem napsal jen tak :)
- aktualizace sekce Na čem pojedu
- přidání Fotogalerie
- úplná reorganizace sekce Videa
- oživení grafické podoby blogu
- přidání tlačítek pro sdílení na sociálních sítích
- přidání odkazů
- počítadlo
- překladač
- ošetřena ignorace stránek Seznamem
- registrace URL adresy v online seznamech webových adres
- možnost přidávání anonymních komentářů

Snad jsem na nic nezapoměl. Věnoval jsem tomu nemálo času. Snad to někdo ocení...

Přece jsem na něco nezapoměl! Zanedlouho bude spuštěn projekt Videoškola jízdy na jednokolce. Vidět jej bude možno na YouTube. Průběžné info bude zde na blogu nebo na Facebooku.

Tě péro!

Žádné komentáře:

Okomentovat