úterý 11. června 2013

Brzdový systém selhal...

Dnes mi při kolektivním tréninku začala z ničeho nic brzdit pravá čelist brzdy.
Myslel jsem si, že se povolil stavící šroubek, ale po ohledání jsem zjistil, že je zašroubovaný až nadoraz. Čili ve stavícím šroubku problém nebyl. Odvezl jsem tedy mašinu domů a začal pátrat po příčině. K mému zklamání jsem zjistil, že nerezový čtvereček, který slouží jako opora pro pružinu, se zařízl do měkké oceli, ze které jsou vyrobeny navárky. Tím pádem se o kousek pohl, pružina tím ztratila potřebný odpor a čelist brzdy se tedy nevracela. Fotil jsem to, ale není to na té fotce poznat, takže ji sem nedám.
Chvíli jsem si hrál s pilníkem a podařilo se mi to zase rozchodit. Ale po cca dvou hodinách blbnutí na ulici se problém objevil znovu. Chyba je v maličkaté (0,5 - 0,75 mm) mezírce mezi navárkou a hranou čtverečku. Kvůli ní se hrana neopírá o celou plochu navárky, ale jen o roh, který to prostě nevydržel a ošoupal se dokulata.
Zítra mám volno takže se pustím do výroby jiné platformy. Už to mám vymyšlený...snad to bude lepší než doposud.


Jinak se pracuje na reportu z Trial areny. Ano, byli jsme tam a dokonce nejen na čumendu, nýbrž jsme měli tu čest poměřit své síly s elitou. Samozřejmě to berte s rezervou :D :D
Budou fotky i video, ale ne z naší dílny. Měli jsme totiž co dělat, aby to s námi při pohledu na šílenosti prováděné na jednokolkách a trialových kolech neseklo, natož abychom něco točili či fotili :)

Žádné komentáře:

Okomentovat