sobota 22. června 2013

Zůstal jsem na to sám...

Stejně to už asi všichni zasvěcení vědí, ale bylo by dobré to vyhlásit oficiálně. Ufff, tak tedy s chutí do toho. 
Oficiálně oznamuji, že jsem přišel o parťáka. Hodil totiž flintu do žita a je mi jedno z jakého důvodu. Nebudu nikoho do ničeho nutit. Samozřejmě mě to tak trošku mrzí, neboť jet ve dvou nebo více lidech je vždycky příjemnější, nežli jet sám. 
Proto pevně věřím, že se na cestu vypravím alespoň já a že se během příprav nic nepokazí. Byla by škoda skončit dřív, než by to vůbec začalo. Během cesty ať se děje co chce. S tím už si budu muset nějak poradit a alespoň mě nebude mrzet, když bych to případně vzdal cestou, páč pak můžu říkat, že jsem to zkusil.
Je totiž lepší se o danou věc alespoň pokusit, než ustavičně říkat "někdy, možná, jednou, až budu mít tohle a až budu mít támhleto". Znám pár lidí co tohle říkají. A nechci být jako oni. Nebudu čekat, až JEDNOU něco. Vybral jsem termín a buď to klapne a bude to ta největší a nejbláznivější věc, kterou jsem doposud v tomto životě podnikl, nebo to nevyjde. Ale svět se nezboří. To mi věřte :)
Mám mnohem ambicióznější sny. A nejen s jednokolkou. To bych ale musel založit spoustu dalších blogů. Tohle je řekněme takový začátek. Možná si říkáte, že už mi doopravdy hráblo. Možná máte pravdu, možná ne. Jedno je ale jisté. Nechci sedět doma na zadku a říkat jak je to tady všechno na hovno, tak jak to dělá většina lidí. Všichni totiž pořád jen něco říkají, ale nic pro to neudělají. Přitom stačí tak málo. Totiž i ta sebevětší cesta začíná prvním krokem. Prvním krůčkem... A cestu zvládne ten kdo jde.
Já už jsem pár prvních krůčků udělal.
Co vy?




10 komentářů:

  1. Ou.. to je škoda snad ti to vyjde a když ne svět se z toho nezboří hlavně když to člověka baví

    OdpovědětVymazat
  2. Kdo vi, co se za tech 13 mesicu stane, a ke kolika zmenam v soucasnem planu jeste dojde;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta tva odpoved k me poznamce nejak nepasuje:) Ja mluvil obecne o zmenach vseho druhu a ze k nim za tu dlouhou dobu zcela jiste dojde. Ty to samozrejme vzdat nemuzes, vzdyt je to tvuj podnik. To by nebyla zmena, ale konec.

      Vymazat
    2. No píšeš "kdo ví" a já říkám, že já to rozhodně nevím.

      Vymazat
  3. Vše má svůj smysl :) třeba přijde lepší a odhodlanější parťák, zapálenější pro věc :) hlavu vzhůru! a žádné vzdávání! začínám trénovat, abych tě mohla aspoň na kole doprovodit přes Jeseníky :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ;) uvidíme, jestli to pro tebe bude pořád super, až povalíš na uni a já se potáhnu na kole jak smrad :-D i proto trénuji se značnou rezervou :-D

      Vymazat
    2. Ba naopak. Já na tom nejezdím rychleji než 13-15 km/h. Výjimečně se dá sprintovat kolem 25 km/h, ale to jde jen chvilku. A z kopce to jede úplně stejně...
      A kolikpak už máš natrénováno? :D

      Vymazat