pondělí 8. července 2013

Pár očekávaných a dokonce i jedna neočekávaná událost


1) Tuním, tuníš, tuníme

Jelikož se vozový park našeho spolku OKM intenzivně modernizuje, chodí sem k nám do Křídlůvek poměrně často balíky z e-shopu jednokolky.eu. A dneska došel další. Mimo jiné přišla jednomu členovi nová 20" crosska :) no a já jsem si nechal poslat nové pedály. Měl jsem je v plánu už poměrně dlouho. Ne že by ty původní nebyly v pohodě, ale na megacestu chci přece jen něco lepšího. Navíc se mi vymlelo jedno ložisko (v pedálu) a dělalo to nepříjemné zvuky. Tak jsem sáhl po těchto krasavcích.



Force BMX Downhill, tak zní jejich jméno. Duralové tělo, CrMo osa a průmyslová ložiska. Na každé straně se nachází osm pinů, které zajišťují skvělou přilnavost. Jsou o trošku těžší než plastové QX Series pedály, ale nebudu přece gramařit. Tady jde především o funkčnost a praktičnost.
Hned jsem jim s bráchou "naložil" téměř 15 kilometrů. Není to nic moc vzdálenost, ale musím podotknout, že mě už třetí den bolí naražený malíček na levé noze. Povedlo se mi totiž docela nešikovně spadnout z ultimatu. Jízda tudíž není zrovna moc příjemná...
Ovšem mohu konstatovat, že pedály plní, co jsem od nich čekal. A jsou tak pěkné, že je mi až líto po nich šlapat :D Uvidíme jak si povedou časem. Věřím, že dobře.

2) Pracuje se na seznamu "věcí s sebou" (už zase)

Už tady párkrát bylo "pracuje se na tom". Dneska jsem tedy konečně sestavil snad už definitivní seznam věcí, které potáhnu s sebou na zádech. Není jich moc. Z původního seznamu, který zde nějakou dobu visel, jsem toho spoustu vyškrtal. Škrtnul jsem dokonce i tu 60l krosnu. Pojedu totiž s menším batohem. Počítám, že 40l by měl v pohodě stačit.
V nejbližší době se pokusím udělat test a vyzkouším kolik to všechno bude asi tak vážit. Tak nějak jsem počítal a odhadl jsem, že by se to mělo vejít do deseti kil. To je celkem přijatelná váha. Ovšem nezahrnoval jsem jídlo. Jen vodu. Samozřejmě nepotáhnu jídlo na měsíc, ale mé "svačinky" jsou celkem objemné a na celodenní výlety nikdy nejezdím bez kusu žvance v batohu. Uvidíme po testu.
Časem semka ten seznam snad pověsím.

3) Anketa

Pomaloučku polehoučku se blíží konec hlasování a ZATÍM to vypadá, že zvítězí meta 120 km. Snažím se trénovat alespoň tak aby se neřeklo. Doufám, že mě ten rekord, ať už bude jakkoliv velký, nezabije :) Už tak trošku vymýšlím trasu. Nejsem superman a tudíž se vyhnu větším kopcům, které tu stejně ani nemáme. Zhruba půlku povedu po asfaltu a půlku po nějaké šotolince. Viděl bych to zase na Pálavu. A konkrétně objetí Novomlýnských nádrží...

4) Jsem zase bez parťáka

Já nevím. Asi mám na lidi špatný vliv. Další člověk se mnou, ač ne nadobro, končí. Tentokrát však ne z jeho vůle, ale kvůli nemoci. Můj nynější parťák má pravděpodobně zápal plic. Takže s kolem má prozatím utrum. Než se z toho ale vylíže, bude to nějakou dobu trvat. A během té doby nebude moci trénovat, aby mi  následně mohl dělat doprovod při lámání rekordu.
Samotnému se mi do toho moc nechce, ale asi mi nic jiného nezbyde. Samozřejmě pokud by měl někdo zájem se přidat, nebudu odporovat žejo. Jde mi hlavně o to, že samotnému a unavenému člověku se nechce nic natáčet. Pokud pojedeme ve dvou, bude mnohem lepší dokumentace. A taky bude možnost si s někým popovídat.


Jinak taková zajímavost. Dneska se návštěvnost blogu přehoupla přes 5 000. Chci vám všem tedy poděkovat, že tu ty mé bludy čtete a pravidelně sem chodíte. Díky :)

Žádné komentáře:

Okomentovat