středa 3. července 2013

S bráchou na cestách...

Dneska se mě David zeptal, zda bychom nemohli zase jet někam na výlet na jednokolkách. Nebyl jsem proti a tak jsme tedy vyrazili.

Tentokrát jsem nenaordinoval žádný extrém jako minule, kdy jsme se museli brodit po pás přes Dyji a málem nás to spláchlo k našim jižním sousedům :) Vyrazili jsme prozkoumat Muchovu cyklostezku, která je tu nová a ještě jsem ji nestihnul celou projet. Vlastně ani nevím odkud a kam vede. A nevím to doteď, páč jsme ji stejně celou neprojeli.


Sluníčko to do nás pěkně pralo. Ještě že jsme se namazali krémem :) Musím podotknout, že od mého posledního projíždění jmenované cesty prodělala stezka značnou rekonstrukci. Teď je z ní krásná šotolinová cesta. Prostě ten nejlepší povrch...





Oproti prvnímu výletu ala pochod smrti probíhal tenhle o dost lépe. Měli jsme solidní tempo, skvělou trasu a hodně vody v báglech. Akorát nás teda místy trápil silný vítr.





Občas přišel nějaký ten kopeček, jindy zase sjezdík dolů. Jen ta auta nám lezla na nervy. To když jsme jeli občas po asfaltu. Nechápu kam ti lidi furt jezdí. A jak jezdí! Jako hovada...







Větší bodlák jsem v životě neviděl

Nakonec jsme za tři hodinky namotali krásných 28 kilometrů. Myslím, že je to tak akorát. Nikdo nebyl napokraji sil :)


A ještě pár fotek těch našich zvířátek :) ale opravdu jen pár...



Po návratu domů jsem zdlábl oběd, okamžitě přesedlal na kolo a jel prohánět pro změnu toho cyklistu uvedeného níže. Jeli jsme do kravína pro šest litrů mlíka rovnou od kravičky :) Udělali jsme 24 km za hodinu a kousek. Pálili jsme to polňačkama až se za náma prášilo. Dneska se mi bude opravdu dobře spát.

Žádné komentáře:

Okomentovat