pátek 28. března 2014

Trasa už si to frčí internetem

Bouchám šampáňo a celý následující víkend o sobě hodlám nevědět, páč jsem se včera hecnul a konečně dodatloval zbývajících patnáct etap. Možná do startu ještě najdu odvahu a zkusím je všechny prostudovat.
Denní dávka rozhodně nebude 60 km. Bude minimálně 70, místy i více. Celkovou vzdálenost počítat nehodlám, protože by to stejně k ničemu nevedlo. Mapový software totiž nezná všechny cyklotrasy a tudíž jsem nemohl všude používat funkci "magnet". A abych nemusel klikat jak magor, místy jsem to prostě tak nějak od odka natáhl přímo. Takových míst je jen pár, ale celkovou vzdálenost by to ovlivnilo asi značně.
Už několikrát jsem zde psal, že tohle je jen takový ideální plán. Skutečnost bude určitě odlišná. Ale pro představu je to myslím víc než dost.
Při letmém pohledu na výškové profily bude zřejmě největším strašákem všechno kromě Jihomoravského kraje :) Schválně jsem se podíval na Šumavu, se kterou mě v poslední době všichni tak straší a ono na tom asi něco bude.

Detaily najdete v sekci Trasa.

Ještě měsíc a pět dnů. To to letí! Užívejte jara. A vy co máte alergii na pyl, užijte si to. Chi chi chi :D

Žádné komentáře:

Okomentovat