sobota 26. března 2016

Velikonoční toulání - první den

Hlásím se od česko-slovenské hranice. Pravda, jsem trochu jinde, než jsem původně plánoval. Co je ale důležitější, tak to, že těchto pár slov jsem napsal a odeslal kdesi v pustině. Tedy už i moje maličkost podlehla trendu psaní a sdílení článků přímo z terénu.

Včera jsem bohužel nechytl českou síť a jelikož nejsem miliomář a nehodlám tedy cvakat datový roaming, píšu až teď. Odstartoval jsem v Břeclavi, mém oblíbeném výchozím bodě. Projel jsem si zase ten ocásek u soutoku Moravy a Dyje, ale tentokrát jsem to vzal trochu jinak, páč ta hlavní cesta je celkem rušná.
Pak jsem se chvilku plazil po Moravské cyklostezce a večer to zabalil na jejím břehu. Asi hodinku jsem polehával, když v tom mi přišlo z domu echo, že prej tam prší. To je u nás asi tak běžná věc, jako lední medvěd v nákupním středisku. Tak jsem z pláštěnky postavil tu spešl stříšku a chvilku poté to začlo.
V noci mě vzbudila zřejmě myš, která mi nějakým zázračným způsobem vlezla do batohu. Nehledal jsem ji. Jestli tam ještě je, pěkně se holka projede.
Teď sedím na mechem porostlém odpočívadle v lese u mého oblíbeného pomníčku a datluju tyhle slova. Je zas kosa jak v ruským filmu...
Přikládám nějaký ty fotky v hustokrutopřísným VGAčku :)



Žádné komentáře:

Okomentovat