neděle 29. května 2016

Beer is my fuel

Předevčírem jsem přijal pozvání do Esbjergu. No a včera jsem tam skutečně dojel. Nějaký starší pán se se mnou dal do řeči, že prej jestli mám kde spát a tak. No tak jsem mu pověděl, že se tu mám setkat s Flemmingem, že mám číslo. Ať mu prej zavolám. Všechno domluvil. Já totiž dánsky neumím a s mojí angličtinou by to bylo na dva dny... Za deset minut už jsme seděli na zahradě a čekali na mého hostitele.Chvilku jsme poseděli, dali pár piv, jídlo, moje maličkost sprchu a tak dále. Večeře byla v mexicko - italské restauraci. Ještě před tím dánské speciální pivo. No prostě paráda.Ráno ve 4 vstávačka. Po rozloučení jsme se každý vydali vlastní cestou. Ráno bylo nádherně. Nulový provoz, jasná obloha. Odpoledne ale začalo foukat a teď večer i občas sprchne. Dánské západní pobřeží je pěkný kousek světa. Do pátku se chci dostat na sever, abych v sobotu chytil trajekt. Flemming mi dal na cestu nějaký ten alkohol, tak teď doplňuju síly :)

Severní moře

Zdejší somráci



Flemming
 Ještě jednou díky.


Žádné komentáře:

Okomentovat