pondělí 6. února 2017

Jak jel Tomáš do Hradce

Už ani nevím, kde to pořádně bylo. Možná někde v Litvě, či dokonce ještě ve Finsku. A nebo snad ještě dřív? Netuším. Každopádně, jistá Míša dala kontakt na mě jistýmu Martinovi, kterej zase napsal mojí maličkosti, zda bych nemohl říct pár slov o Druhé výpravě (o jejímž zdárným konci jsem si tehdy mohl nechat maximálně tak věštit z ruky) na festivalu Cyklocestování, který ten Martin pořádá. Musím se přiznat, že to bylo poprvé, kdy jsem tenhle typ korespondence vyřizoval ve stanu. Slíbil jsem, že jestli na Slovensku nezapadnu v závějích, tak určitě přijedu.
No a v sobotu jsem se tam fakt dostavil. Cestou mi sice ujel jeden vlak a ve městě mi nevyšlo ubytování, ale vzhledem k tomu, že se lidem moc nechtělo přestat tleskat ani poté, co jsem o třicet minut přetáhl vyměřenej čas, soudím, že to nebylo špatný. Bylo to super, páč mě od spaní pod mostem zachránili Karel s Pavlou, za což jim musím ještě jednou poděkovat.
Pro ty, kteří o tom nevěděli a nebo to bylo moc daleko, mám dobrou zprávu. Tuhle neděli bude to stejný ve Frýdku - Místku. Víc info na cyklocestovani.cz
Taky mi vyšel další rozhovor.

Tož OstravAci! Budu se těšit! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat